План
роботи з валеології для ПО-16 -1-3/9 в період карантину (12.03.2020-24.04.2020)
Викладач Шевцова Т.О. –
група ПО-16- 3/9, пошта -
canweed@ukr.net
Кузь С.І – Група ПО 16- 2/9, sofiakuz47@gmail.com
Карась І.О. група –
ПО-16-1/9, пошта – distan_karas@ukr.net
Дата,
день тижня
|
Час
|
Група
|
Тема,
вид заняття/практики
|
Форма
проведення
|
Засоби
доступу здобувачів освіти до навчальних матеріалів
|
Засоби
зворотного зв’язку між здобувачами освіти та викладачами
|
Форма
звітності
|
Понеділок
16.03-
п’ятниця- 20.03
|
Протягом
1тижня
|
ПО-16
|
Заняття
3-4
Лекція
Здоровий спосіб життя
|
Самостійне вивчення за опорними
конспектами
|
матеріал лекціі на сторінці
|
Відправка письмової роботи на електронну
пошту, Viber
|
Фото
письмових відповідей на питання, оцінки
|
Понеділок
23.03
п’ятниця- 27.03
|
Протя-гом 2тижня
|
ПО 16
1-3/9
|
Заняття
5-6
Лекція
Валеологічні аспекти фізичного здоров’я
|
Самостійне
вивчення за опорними конспектами
|
матеріал лекціі на сторінці
|
Відправка письмової роботи на електронну
пошту, Viber
|
Фото письмових відповідей на питання,
оцінки
|
Понеділок
30.03-
п’ятниця-03.04
|
Протя-гом 3тижня
|
ПО 16
1-3/9
|
Заняття
7-8
Практична робота
Визначення показників фізичного здоров’я
|
Самостійна робота за інструкцією
|
|
Відправка письмової роботи на електронну
пошту, Viber
|
Фото роботи,
виставленні
оцінки
|
Понеділок
6.04-
п’ятниця
10.04-
|
Протягом
4 тижня
|
ПО 16
1-3/9
|
Заняття
9-10
Лекція Харчування та
здоров’я людини
|
Онлайн – лекція, початок ведення
щоденнику здоров’я за квітень
|
Матеріал лекціі посилання на завдання на сторінці,
|
|
Матеріали на сторінці сайту, фото
ведення щоденнику здоров’я
|
Понеділок
13.04-
п’ятниця
17.04-
|
Протягом
5 тижня
|
ПО 16
1-3/9
|
Заняття
11-12
Пр.роб. 2 Визначення добової потреби в вітамінах
|
Віртуальна практична робота
|
|
Відправка письмової роботи на електронну
пошту, Viber
|
Фото роботи,
виставленні
оцінки
|
Понеділок
20.04-
п’ятниця
24.04-
|
Протягом
6 тижня
|
ПО 16
1-3/9
|
Заняття
13-14
Лекція Валеологічні аспекти психічного
здоров’я
|
Онлайн – лекція
|
Матеріал лекціі посилання на завдання на сторінці,
|
Складання ментальної карти
|
Фото роботи,
виставленні
оцінки
|
Зробити аналіз способу життя (ЗСЖ), заповнити таблицю протягом
тижня.
Таблиця 1
Щоденник здоров’я. Аналіз якості особистого
життя
Критерії
|
Аналіз
особистого життя писати в 2 колонки +
і -
|
Якість харчування
Джерело
постачання продуктів харчування.
|
|
Режим
харчування на добу. Кількість прийомів їжі, час.
|
|
Які
продукти харчування із штучними наповнювачами вжито за тиждень (в %). Навести
приклади
|
|
Визначити
рослинні продукти, які були вжиті за тиждень у % до загальної кількості,
приклади
|
|
Висновок:
якість мого харчування (харчування моєї родини) відповідає нормі на ________
%
Що
потрібно змінити __________________________________________
|
|
Питна вода.
З
під крана, доочищена, з балонів
|
|
Висновок:
якість питної води______________
|
|
Безпека побуту
Матеріали
оздоблення оселі – меблі, текстиль…
(скільки
% природні та % штучні )
|
|
Переспоживання
(% зайвих речей в оселі, які вже 1-2 роки не використовували).
|
|
Життєвий
простір (достатність особистого
простору, його якість, чистота )
|
|
Побутова
хімія (безпечність миючих засобів,
косметичних засобів…)
|
|
Висновок:
для підвищення безпеки побуту потрібно ________________
|
|
Інформаційне навантаження
(кількість часу на роботу у Wi-fi зоні,
розмови
по телефону…, уподобання
|
|
Фізичне навантаження – регулярність
занять спортом, танцями
|
|
Шкідливі звички
-.
|
|
Висновок:
для корекції способу життя потрібно ______________
|
|
Психологічний мікроклімат
Напруженість
або комфортність відносин у колективі, в родині, час живого спілкування з
батьками, друзями…
|
|
Стресові
ситуації в % на добу, тиждень
|
|
Уподобання
музичні, хобі, фільми про…
|
|
Висновок:
для покращення психологічного мікроклімату потрібно
__________________________________________________________________
|
Загальний висновок: мій
спосіб життя на ___% відповідає вимогам здорового способу життя. Що потрібно
змінити?____________________________________________________________
Теми практичних занять
№
з/п
|
Назва
теми
|
Р
|
Кількість
годин
|
9-10
|
Визначення показників фізичного здоров’я
|
10
|
2
|
11-12
|
Визначення добової потреби в вітамінах
|
10
|
2
|
15-16
|
Визначення
показників психічного здоров’я
|
10
|
2
|
Теми семінарських занять
№
з/п
|
Назва
теми
|
Р
|
Кількість
годин
|
17-18
|
Людина – психосоматична система
|
5
|
2
|
23-24
|
Індивідуальна оздоровча система як
основа довголіття
|
5
|
2
|
Самостійна робота
№
з/п
|
Назва
теми
|
Р
|
Кількість
годин
|
1
|
Форми девіантної поведінки та їх профілактика
|
4
|
2
|
2
|
Екологія і
здоров’я
|
2
|
3
|
3
|
Біоритми та їх
механізми
|
2
|
3
|
4
|
Соціальне
здоров’я людини
|
4
|
2
|
5
|
Шкільний
стрес та засоби боротьби з ним
|
2
|
3
|
6
|
Адаптаційний потенціал організму людини
|
2
|
2
|
7
|
Профілактика
захворювань, які передаються статевим шляхом
|
2
|
2
|
8
|
Педагогічні валеотехнології
|
2
|
2
|
Розподіл балів, які отримують здобувачі освіти
8 семестр
|
|||||||
Модуль 1
|
|
||||||
ПР1
|
ПР2
|
ПР3
|
СЗ
1
|
СЗ
2
|
СР
1-8
|
Залік
|
Всього
|
10
|
10
|
10
|
5
|
5
|
20
|
40
|
100
|
Шкала
оцінювання:
Сума балів за всі види
навчальної діяльності
|
Оцінка за національною
шкалою
|
|
90
– 100
|
5
|
відмінно
|
74-89
|
4
|
добре
|
60-73
|
3
|
задовільно
|
0-59
|
2
|
незадовільно
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий