четверг, 2 апреля 2020 г.

Для ПО-16 Валеологія додаток


План роботи з валеології для ПО-16 -1-3/9 в період карантину (12.03.2020-24.04.2020)

Викладач Шевцова Т.О. – група ПО-16- 3/9,   пошта - canweed@ukr.net

Кузь С.І – Група ПО 16- 2/9, sofiakuz47@gmail.com

Карась І.О. група – ПО-16-1/9, пошта – distan_karas@ukr.net

Дата, день тижня
Час
Група
Тема, вид заняття/практики
Форма проведення
Засоби доступу здобувачів освіти до навчальних матеріалів
Засоби зворотного зв’язку між здобувачами освіти та викладачами
Форма звітності
Понеділок
16.03- п’ятниця- 20.03
Протягом 1тижня
ПО-16
Заняття 3-4
Лекція
Здоровий спосіб життя
Самостійне вивчення за опорними конспектами
матеріал лекціі на сторінці

Відправка письмової роботи на електронну пошту, Viber
Фото письмових відповідей на питання, оцінки
Понеділок
23.03 п’ятниця- 27.03
Протя-гом 2тижня
ПО 16
1-3/9
Заняття 5-6
Лекція Валеологічні аспекти фізичного здоров’я
Самостійне вивчення за опорними конспектами
матеріал лекціі на сторінці

Відправка письмової роботи на електронну пошту, Viber
Фото письмових відповідей на питання, оцінки
Понеділок
30.03- п’ятниця-03.04
Протя-гом 3тижня
ПО 16
1-3/9
Заняття 7-8
Практична робота Визначення показників фізичного здоров’я

Самостійна робота за інструкцією
Інструкція розміщена в інструктивних матеріалах на сторінці https://dpkdnu.jimdofree.com

Відправка письмової роботи на електронну пошту, Viber
Фото роботи, виставленні
оцінки
Понеділок
6.04- п’ятниця
10.04-
Протягом 4 тижня
ПО 16
1-3/9
Заняття 9-10
Лекція Харчування та
здоров’я людини
Онлайн – лекція, початок ведення
щоденнику здоров’я за квітень
Матеріал лекціі посилання на завдання на сторінці,

Онлайн – лекція-обговорення через

Матеріали на сторінці сайту, фото ведення щоденнику здоров’я

Понеділок
13.04- п’ятниця
17.04-
Протягом 5 тижня
ПО 16
1-3/9
Заняття 11-12
Пр.роб. 2 Визначення добової потреби в вітамінах
Віртуальна практична робота

Інструкція розміщена в інструктивних матеріалах на сторінці https://dpkdnu.jimdofree.com

Відправка письмової роботи на електронну пошту, Viber
Фото роботи, виставленні
оцінки
Понеділок
20.04- п’ятниця
24.04-
Протягом 6 тижня
ПО 16
1-3/9
Заняття 13-14
Лекція Валеологічні аспекти психічного
здоров’я
Онлайн – лекція
Матеріал лекціі посилання на завдання на сторінці,

Складання ментальної карти
обговорення через

Фото роботи, виставленні
оцінки


Зробити аналіз способу життя (ЗСЖ), заповнити таблицю протягом тижня.
Таблиця 1
Щоденник здоров’я. Аналіз якості особистого життя
Критерії
Аналіз особистого життя писати в 2 колонки +  і   -
Якість харчування
Джерело постачання продуктів харчування.

Режим харчування на добу. Кількість прийомів їжі, час.

Які продукти харчування із штучними наповнювачами вжито за тиждень (в %). Навести приклади

Визначити рослинні продукти, які були вжиті за тиждень у % до загальної кількості, приклади

Висновок: якість мого харчування (харчування моєї родини) відповідає нормі на ________ %
Що потрібно змінити __________________________________________
Питна вода.
З під крана, доочищена, з балонів

Висновок: якість питної води______________
Безпека побуту
Матеріали оздоблення оселі – меблі, текстиль…
(скільки % природні та % штучні )

Переспоживання (% зайвих речей в оселі, які вже 1-2 роки не використовували).

Життєвий простір (достатність особистого простору, його якість, чистота )

Побутова хімія (безпечність миючих засобів, косметичних засобів…)

Висновок: для підвищення безпеки побуту потрібно ________________
Інформаційне навантаження (кількість часу на роботу у Wi-fi зоні,
розмови по телефону…, уподобання

Фізичне навантаження – регулярність занять спортом, танцями

Шкідливі звички -.

Висновок: для корекції способу життя потрібно ______________
Психологічний мікроклімат
Напруженість або комфортність відносин у колективі, в родині, час живого спілкування з батьками, друзями…

Стресові ситуації в % на добу, тиждень

Уподобання музичні, хобі, фільми про…

Висновок: для покращення психологічного мікроклімату потрібно __________________________________________________________________
Загальний висновок: мій спосіб життя на ___% відповідає вимогам здорового способу життя. Що потрібно змінити?____________________________________________________________






Теми практичних занять

з/п
Назва теми
Р
Кількість
годин
9-10
Визначення показників фізичного здоров’я

10
2
11-12
Визначення добової потреби в вітамінах

10
2
15-16 
Визначення показників психічного здоров’я
10
2

Теми семінарських занять

з/п
Назва теми
Р
Кількість
годин
17-18
Людина – психосоматична система
5
2
23-24
Індивідуальна оздоровча система як основа довголіття
5
2
Самостійна робота

з/п
Назва теми
Р
Кількість
годин
1
Форми девіантної поведінки та їх профілактика
4
2
2
Екологія і здоров’я
2
3
3
Біоритми та їх механізми
2
3
4
Соціальне здоров’я людини
4
2
5
Шкільний стрес та засоби боротьби з ним
2
3
6
Адаптаційний потенціал організму людини
2
2
7
Профілактика захворювань, які передаються статевим шляхом
2
2
8
Педагогічні валеотехнології

2
2



Розподіл балів, які отримують здобувачі освіти


8 семестр
Модуль 1

ПР1
ПР2
ПР3
СЗ
1
СЗ
2
СР
1-8
Залік
Всього
10
10
10
5
5
20
40
100


Шкала оцінювання:

Сума балів за всі види навчальної діяльності
Оцінка за національною
шкалою
90 – 100
5
відмінно
74-89
4
добре
60-73
3
задовільно
0-59
2
незадовільно





Комментариев нет:

Отправить комментарий